Är våren kommen tro ..

Vart konstigt väder. Sol,snö och regn om vartannat. Jag vet inte hur jag ska klä mig för att behålla värmen när de skiftar så. Men idag är de sol och de firade jag med en iten joggingtur me mitt odjur.
Köpte nya skor idag, jobb och joggingskor. 1099:- för skor som man ska slita ut, de sved lite faktiskt. Men enligt killen på Stadium så ska dom vara dom bästa och jag vet att jag sliter ju på skor me tanke på hur flitigt dom används så. Invigde dom iallafall idag o ja fick fan lite ont i foten. Ska ge dom en chans så jag tror på att de är en inkörningsperiod på en vecka kanske ?!
Bestämmde att jag ska börja ta tag i mina matvanor nu. Äter inte direkt onyttigt men jag äter sällan och så oregelbundet man bara kan. Ska börja ta tag i de problemet, börja äta regelbundet och givetvis röra på mig mer. Beach 2012 here i Come . . . .



Kommentarer
Martin (videobloggarn)

ja hoppas solen kan stanna nu bara, så sommaren kommer snart =)

2008-03-03 11:25:25
URL: http://videoklipp.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0