Nu så närmar de sig . . .

Detta inlägg är första inägget som 21 åring. Wohoo, eller vad man nu ska göra när man fyllt år. I söndags minsann, då va de min dag,va en lugn o trevlig födelsedag. Firade på natten til söndag då jag jobbat o folket hade köpt champange så de startade bra.
Sen fick ja ju komma hem o pussa på min underbara sambo, vilket bara de i sig va en bra present. Han hade köpt Wii fit till mig, ett grymt roligt spel till vårat Nintendo Wii som vi fick i julas. Så de har tränats för fulla muggar på den där brädan. Fick en klocka me vilket egentligen va de enda jag önskade mig o lite annat, b.la ett halsband av Emma som va så fint så ja kompleterade de idag. Hade besök hela dagen så jag var helt slut på kvällen där.

Har kört bil idag, hade lilla uppkörningen som är ett test för o se om man skulle klara en Uppkörning. Hade visserligen en del brister men tydligen inte såpass allvarliga att jag inte fick boka tid för uppkörning. SÅ, nu har jag äntligen en tid o den ser ja fram emot. Tack Markus♥

Vart ledig idag så de har shoppats lite, de jag kan allra bäst. Även vart i skene o hälsat på Min mor som blivit inlagd idag för riktigt urusla blodvärden. Så hon skulle ligga inne en natt  för att få i sig en påse med blod. Så jag o Castor tog med oss en blomma och åkte för o kramas me henne lite.

Kommentarer
Tinna

Vad kul att du snart kommer att få ditt efterlängtade körkort. Du kommer att klara det, det är jag övertygad om. Och ja, din älskade mamma åker till Sätila för att få mer hostmedecin och så åker hon in för blodtransfusion.... Vågar katten inte åka ner till den vårdcentralen. Vet aldrig vad dom hittar på!!!! Måste bara tala om vad din älskade mamma fick orden att bakvändas igen. Hon är ju lite smått expert på det. Numera säger vi inte röda blodkroppar längre utan bloda rödkroppar!!! De du. Tror du jag gapskrattade eller??? Stor, stor kram från mig till dig!

2008-06-19 08:40:26
URL: http://knapskan.webblogg.se/
Liza

HaHa finns ingen felsägning i värdlen min mamma säger som får mej de minsta förvånad HAHA . .

2008-06-19 23:24:25
URL: http://lizagood.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0