Små grodorna Små grodorna

Jaha då va midsommar över ja, eller iallafall midsommarafton. Idag är de midsommardagen vad man nu gör på den de vet ja inte direkt. Varken jag eller Castor e bakfulla som vi trodde vi skulle bli då vi inhandlade himla massa alkohol. Så våran planerade bakfylledag gick inte riktigt som väntat. Så istället för att åka till Borås så åkte vi till Hyssna till mina föräldrar. Så nu sitter jag o bloggar på mammas dator.

Igår va lugnt o sansat, lite lekar, MASSA mat , lite alkohol och trevligt sällskap. Blev färre än väntat men vi hade trevligt vi som va där. Jag o Castor, hans bror med respektive och Castors pappa me fru. Lagom folk och rätt skönt att slippa massa nya ansikten att komma ihåg. Så de blev en rätt tidig morgon idag vilket va riktigt oväntat för Castor va säker på att han inte skulle kunna köra bil förrän på kvällen.

Så ikväll blir de fotboll i Hyssna me mina föräldrar och våra odjur. Skönt me en lugn helg då jag ska jobba hela nästa vecka. Så är de me de. Nu ska ja o min käre pojke ut o dammsuga bilen, kuligt kuligt . . .

På återseénde Tack o Hej

Kommentarer
Tinna

Ja visst är det skönt att vakna upp utan huvudvärk och allmänt "illa till mods" vilket brukar vara en naturlig följd av för mycket alkohol. Själva hade vi också en ganska lugn midsommar med mycket mat som vanligt men för övrigt rätt lik alla andra helger. Lite bilder finns på min blogg föresten. Hörde av mamma att ni skall till Thomas idag och gratta födelsedagsbarnet. Skickat grattishälsning till honom som sms, fick även tillbaka ett tack! Gulligt! Ha nu en så bra dag ni kan i regnet. Hoppas det snart kommer en sol och massa värme. Puss och kram

2008-06-22 13:11:32
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0