Seghet och Regn

Yjja vilken seg morgon detta är. Vaknade vid 05 då Castor brötade omkring i sovrummet. Nästan så han ska ha en iloge som orkar gå upp vid den tiden. Jag skulle ALDRIG palla de, bara tanken på de får mig trött.
Så nu sitter ja med datorn i knät o en kopp kaffe i handen o gäspar värre än någonsin. Ska köra idag, med markus tack o lov. De blir hektiskt då ja egentligen börjar 15 o ska köra 16.50, så de blir till att lämna nyckel till Emyli så hon får öppna, sen springer ja ner efter lektionen o jobbar så Emyli kan gå på sin planerade Bio. Rörigt men dock den enda lösningen.

Igår jobbade ja igen efter 4 dagars ledighet. Va riktigt kul o jobba igår. Hade bara barnfamiljer vilket jag älskar o servera. Föräldrarna och barnen är alltid så tacksamma för dom små sakerna. Vi ger ut en målarbok med kritor och en nallebjörn med en harrys tröja. De sår aldrig fel, man blir alltid populär bland dessa barn.
Dagar som igår gör att man älskar sitt jobb.

Just de ja, vi har bokat resa nu. Åker den 14:e september. Blandade känslor, mest kul men också nervöst. Jag har aldrig suttit på ett flygplan eller vart utanför skandinaviens gränser så de är lite spänt. Men de ska nog bli bra de också. Nu ska ja dricka mitt kaffe och halvsova i soffan . . .


Love ♥


Kommentarer
Tinna

Godmorgon Liza! Jaså du skall ut och resa.... vart? Är så nyfiken. Ja, att komma upp ibland på morgonen kan vara svårt. Själv försov jag mig idag men kom bara 10 minuter för sent ändå. Men det var svårt att lämna den goa varma sängen.... snart har jag semester och då får jag sova så länge jag vill i flera veckor. När har du semester? Puss och kram gumsan.

2008-07-01 09:20:04
URL: http://knapskan.webblogg.se/
Liza

Jag har en vecka, nästa vecka altså 28. Då blir de Smögen o lite sånt. Du får väl kika förbi Borås då du har semester de vore kul . . Vi åker till Alanya . Ska bli underbart. Puss o Kram

2008-07-02 15:23:21
URL: http://lizagood.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0