Grattis Studenter !

Har badat. Har badat innan också men inte nykter så nu kan man säga att ja har badat på riktigt i år. i Lördags natt åkte ett gäng upp efter jobbet vid 04 tiden. Faktiskt så bangade jag doppet då, hade jobbat o va egentligen rätt trött och klockan 04 på morgonen är de rätt kallt i luften. Den gången blidde de inget bad. Men på måndagen tog jag igen de då vi åkte upp igen efter jobbet men då runt 00. De va riktigt gott i vattnet faktiskt, de är bara steget ner som är jobbigt. Så jag har officiellt badat i år och är stolt då jag är en riktig badkruka.

I söndags samlades vi ett Harrys gäng o drack lite cider på Lilla torget. Rktigt mysigt, synd att de stängde 23 o vi blev tvugna o dra till Tonic som inte är de roligaste stället direkt. Riktigt trevligt faktiskt, ett skönt gäng som jobar på Harrys.

Annars har veckn vart rätt lugn, jobbat mestadels. Nu är jag ledig hela helgen o ska åka till mina föräldrar me Castor o Diva. Ska bli jätte mysigt.  Imorn ska ja visserligen till stadsparken me ett par kollegor o spela kubb o dricka cider. Hoppas solen håller i sig.

Tog me Diva ner till stan idag och kollade studenterna, Emma, Sofie och Jasmine va väl dom jag gick ner för egetligen. Grattis vänner Ni har varit jätte duktiga. Nu är de rätt in i vuxenlivet som gäller, kul och skrämmande. Inte för ja själv e så vuxen men iallafall. Diva tyckte inte de va så kul så jag kompenserade henne med att köpa ett ben till henne. Lämnade henne hemma för o sova medans ja gick och firade Emma hemma hos henne me ela hennes släkt. Hon fick massa fina presenter så mitt halsband kändes lite löjligt egentligen, men ja gillade de och hoppas hon gjorde desamma.

OOO just de ja, såg en huggorm idag. Den slingrade sig runt på gården och in i en av trappuppgångarna, riktigt äckligt. Som tur va så va grannens pappa på besök o hjälpte oss att flytta iväg ormen till skogen.

Nu ska ja klappa på min sambo som ligger här brevid o snarkar. . .


Kommentarer
Tinna

Hej mitt hjärta!!! Hörde av mamma att du varit hemma och hälsat på. Hon behöver massor av pussar och kramar just nu. Det vet jag att hon får av dig!!! Och Diva!!!! Förb.... Farouk!!! Men mamma kan sitta lugnt, det här ligger plus på hennes sida.

Ja själv har jag också haft en student, siste man ut i familjen. Puh! en gladare student gick inte att hitta och vilket väder dom hade. Han gick ut den 5 juni. Då gassade solen och det var riktigt sommarvarmt. Har inte alla bilder från denna dag (min Johan är sen att skicka) men kvällsbilderna ligger nu på bloggen.

Härligt att du äntligen badat. Det har jag gjort i en månad nästan. Inte varje dag men ofta. I helgen blev det fler gånger per dag vill jag lova. Det var ju så varmt och vi hade 20 grader i havstemperatur!

Ebba badade också - hon ÄLSKAR att bada bara hon har bottenkänning. Simma är äckligt hemskt. Ja, ja denna hund.

Stor kram

2008-06-11 11:31:12
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0