Träningsvärken smyger sig på

Skulle åka ner till stan idag ENDAST för att handla en flaska vin eftersom min bror o hans tjej ska komma hit o bli spöade på Wii. Som tröst ska dom få mat o lite gott o dricka. A men tjena! Första bästa affär ja gick in i kom ja ut me en påse. Hjärterum är en av mina favoritaffärer så ja köpte lite ljus för o stödja dom i deras "kamp" om att överleva i stan. Tror ja spenderat så mycke pengar i den affären genom åren att dom kan klara sej i evigheternas evighet. Mhm inte nog me de, jag behövde ju ett par nya skor till min samling och gick ju då in på DNA en affär som har fina skor men är rätt dyra. Givetvis hittade ja ett par skor på rean och även där blev en påse. Tjejen i kassan ville inte ta kartongen o ja muttrade lite men så va hon så trevlig så ja gick därifrån me kartongjäveln, nu e ja grymt sur över detta kan ja meddela. Även Indiska blev glada över att ha mig som kund där jag också handlade, ännu en påse till min samling. Började bli tugnt faktiskt. Va inne på game också o tänkte köpt en Wii kontroll, tur att dom va slut känner ja nu. Sen minsann blev de av till Intersport där jag prompt skulle köpa en jacka, gärna den tjockaste så jag fick den allra största påsen. De va visserligen ett bra inköp då ja grämt mig över att behöva köpa en vinterjacka. Trodde inte jag skulle behöva de men nu e de kallare än nånsin denna vinter så. Nöjd!
Sist men inte minst, de jag kom till stan för-SYSTEMBOLAGET. Mhm min flaska vin blev, 2 cider, 3 Aqua tini, 3 Smirnoff Ice och en flaska vin då. Nu kan jag tala om för er att detta var tungt såå tungt. Vägen från början av Allégatan till busstorget har aldrig vart så lång. Nu är jag hemma i värmen igen. Alla är nöjda och glada !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0