Lunch ... Vilken Lunch Sen!

Så nu har man gjort en del saker i dagens agenda, ut me hunden, ner i affären, duscha och ingt datorsupporten (utan något som helst lyckat resultat). Började även dagen med att komma in i den roligaste veckan i månaden, bästa när man går på diet o sockersuget håller på o döda mig lååångsamt. Men som jag nämnt innan är jag ju rätt brillijant så ja ordnade de på ett mycke bra sätt. Lunch ska ju äta, mat får jag ju äta i min egen komponerade diet. Men är man sugen på choklad oc ska äta lunch, förena dom två. Jag köpte en chokladbar med nyttiga grejjer i så nu är jag rellativt mätt och sötsuget är för tillfället borta. Bra lösning om jag får säga de själv. De är lite tråkigt o inte få slänga i sig pizza, pommes, hamburgare och allt va de nu är. Men ska man kunna visa sig i bikini i sommar utan att se ut som en strandad albinoval är de dags o ta tag i de redan nu...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0