Alla som inte dansar är våldtäksmän

Helvete vad trött jag är idag. Min granne ringde kl halv 9 o frågade om ja kunde ta ut deras underbara rottweiler Diese för ingen av dom va hemma. Jo de kunde ja väl, men va hände me sms grejjen ?
De va ju inte några driekta problem att somna om men en timme senare ringer Reza. Min sjuka vän från göteborg. Han sa igår att han skulle ringa o väcka mig o ja pratade bort de för ja trodde inte han skulle va så elak, men jo. Där har vi en kille som är mer sjuk i huvudet än jag just därför ja diggar honom så galet mycke och inte blir sur för att han väcker en sovande Liza.

Håret som ja så flitigt kämpat med och tjatat om ör nu i en rellativt ljusbrun nyans, jag är rätt nöjd med grunden. Nu ska de ljusa sakta sakta komma krypande. Tror dock att ja lämnar den biten till en frisör. Orkar inte med att färga, tvätta,torka,färga igen, tvätta and so on ... Oroa er inte, jag kommer uppdatera er!

Ja idag är den enda lediga dagen för fröken denna veckan, ska tillbringa den me o pilla mej i naveln o ta bort oönskade hårstrån runt ögonbrynen. Jag har de för jävla bra. Hade kunnat åka ner till stan o fika me nångon men ja vet inte om ja orkar göra mig iordning såpass mycke så man kan visa sig ute utan o skrämma sina medmänniskor. Är ju inte känd för o vara jätte brun nu under denna oerhörda regnperiod. Har visserligen min fuskburk inne i mitt badrumsskåp, kanske skulle ta sig lite spray. Dricker mitt kaffe o funderar på hur denna dag ska planeras.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0