2008 here we are

Ja nu va de 2008, har ni summerat förra året och sett vad som va bra o inte? Mitt 2007 va massa bra. Ett helt år tillsammans me min Castor som nu oxå är min trolovade Castor , hehe. Mysigt år.

Nyårsafton va jätte trevlig, god mat, god dricka och gott sällskap. Lugnt och sansat precis så som jag tycker nyår ska vara. Fick ett par raketer Av Hillster o Björne eftersom jag glömde att köpa de och bara köpte alkohol, Smart!
Men nyårsnatten va oerhört kall och alla raketer frös fast i marken, blev ett enda stort hav av färger på gräsmattan som nu är svart förövrigt. Men de va en kul grej, de tyckte grannarna också !

Ska bli bättre på att skriva ner saker, när jag ska jobba, när jag ska till bilskolan, när jag har mens o.sv. Har alltid vart värdelös på de o skrivit upp saker på små lappar som ja givetvis aldrig hittar och missar tider hit och dit. Nu har ja nämligen köpt en jätte fin kalender i brunt skinn, hoppas jag använder den om så bara för att den är snygg.

Har idag bestämt mig. Vi ska skaffa en till hund. Inte vilken hund som helst, vi ska adoptera en hund från ett jourhem. Stackars oönskade hundar, dom behöver mig mer än en söt liten valp. Har varit inne på www.pjasenshundhem.se och kikat runt lite, ska kolla med castor och se vad han tycker. Sen är de nog bara att tuta o köra. Diva hade gillat att ha en kompis de är ja säker på.

Börjar året med en kram bild, Jag o Mia i vårat Esse ......
image23

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0