20 år VS 30 år

Sitter i soffan med trådlöst, ÄNTLIGEN! Inga sladdar ingenting, fy fan va gott de känns. Trodde jag skulle få krupp på datorer o raouter o allt va de nu heter. Jag va nära att annonsera ut datorn o allt där till för den som fångade den från balkongen. Men tur att ja inte gjorde de, nu är ja nöjd.

Hade en intressant diskussion igår som alltid på jobbet, givetvis kring sex för oss frustrerade på min arbetsplats. Stod i garderoben igår så jag hade nära till dom härliga vakterna o den oerhört söta entrévärden Miaimage24. Ja ni ser ju själva, whats not to love?! Min blodbuddie (bara via den kvinnliga åkomman vid namn menstruation) Iallafall, tillbaka till ämnet. Sex! Vilka är bäst? Mia hävdade bestämt att hon tyckte att en 20 åring slog en t.ex 30 åring med hästlängder just för att dom va mer ihärdiga och ville mer just för att de är kul. Medans en 30 åring har haft såpass mycke sex att dom helt enkelt inte bryr sig och har sex för sexets skull. Hmm, jag visste inte riktigt vart jag stod i de hela så jag funderade.

De lyder såhär efter noga eftertanke. Visst en 20 åring är säkert mer uthållig och kan hålla på om och om igen. Men de är också en individuell grej. En 20 åring kan också vilja så mycke och vilja de så bra att de kan skita sig och bli rena fiaskot. Medans en 30 åring är såpass säker i sig själv att han inte behöver bevisa något utan använder istället sin erfarenhet på ett annat sätt. Mer för din njutnings skull. kan de vara så tro ? Jag tror de, men kan egentligen inte säga något då jag inte haft sex me någon som är 20.
Min sambo är 29 och han o jag har ju lärt känna varann och vad vi gillar, de gör att vi blir bra. De krävs ju faktiskt 2 för att de ska bli ett lyckat, underhållande och bra sex. Sen en 20 åring och en 30 åring kompleterar nog varann ganska bra. En 20 årig tjej, villig att testa- En 30 åring som är säker i sig själv och villig att pröva tjejens idéer. Tror de är en bra mix, Gott&Blandat!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0