Veckan över IGEN

Söndag, veckorna flyger förbi. Kommer bli gammal på tok för fort om tiden ska flyga förbi i denna takte. Kul att jag inte ens fyllt 21 än och jag börjar redan med min åldersnojja. Ja måndagen började ju då me fylleslag. Resten av veckan fortsatte i en rätt lugn anda.
Jobbade Tisdagen och onsdagen vilket jag trodde va min sista dag ack nej. Va ledig torsdagen the day of love då både ja o castor somnade i soffan. Efter den natten blev han jätte sjuk vilket betydde att min lediga helg skulle bli seg. Vaför inte jobba ? Sagt och gjort, fick ta Jennys pass på fredagen och hade grymt kul på jobbet me Mana. Alltid kul o jobba me henne. Vi träffade en ung herre som behövde bli omplåstrad, i gengäld kallade han oss för fittor. Kul dag på jobbet, återkommer till honom strax.

Lördagen kom och jag hade planerat ligg i soffan o äta chips framför melodifestivalen kväll. Men då fick jag sms från Markus, Snälla jobba åt mig ikväll. Efter noga övervägande så tackade jag ja. Garderoben here I come. De funkade la okej men ja är inte menad till att vara instängd i ett rum o inte kunna gå när folk är a pain in the ass. Hade inte en lugn stund mellan 23-01. Nej jag kan stå i garderoben en torsdag eller fredag, men lördagar är hysteriska. Men iallafall den killen som kallade oss för "vaginor" kom och skulle hänga in sin jacka då tog jag minns chans att påminna honom om gårdagen. Han blev lite stött och kom med miljoner bortförklaringar. Hade inte tid o prata me honom för de va massa som ville komma in och en hel del som ville ut. Efter en stund kommer killen och ber så hemskt mycke om ursäkt om jag tagit åt mig på något sätt och så gav han mig en cola som han hade köpt i baren. Snällt av honom och jag tog emot ursäkten och colan. Drack den dock inte för jag tycker inte om pepsi. Ännu en dag på mitt kära jobb.

Så nu sitter jag i soffan, med laptopen i knät och telen vid sidan av mig. Riktig slappsöndag, härligt. Ska upp tidigt imorn och tvätta och gå lång promenad me mitt djur. Sen är de jobb vecka igen, ledig onsdag bara. Vad gör man inte. . . .

image25

Kommentarer
Martin

Åldersnoja? du? Men lilla hjärtat! jag är gammal.. Fyller 24 på lördag :(

Puss!

2008-02-19 12:54:11
URL: http://milfhunter.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0