Nyfrisserad

image26


Klockan är 19.46 och jag är helt slut. Man blir lite lätt seg efter en hel dag me ompyssling.

Åkte till frisören idag tyckte de va på tiden faktiskt. Satt i 3 timmar och jag som älskar o bli pillad i håret höll ju på att somna där. Blev ljusa och en del svarta slingor och givetvis klippning. Jag som är en trogen användare utav plattången va tvungen o klippa bort en hel del, lite ångest nu men ändå nöjd. Färgen blev iallafall Kanon.

Vart två produktiva dagar faktiskt. Igår gick jag upp 07 (vilket är oerhört ovanligt för mig) och tvättade. Va ute och gick lååång promenad me Diva i en timme medans tvätten höll på. Sen städade jag lite grann, tog upp tvätten och åkte till jobbet. Lugn måndag vilket var ganska skönt med tanke på att jag jobbar hela helgen som kommer.
Idag har egentligen inte vart så produktiv, mer en omhändertagande dag. Frisören då, så underbart o få de gjort. Bokade ny tid 2 april, jätte duktig frisör så henne lär jag fortsätta med. Sen åkte ja me min kära granne till knalleland o handlade skit som jag vet att jag inte behöver men ändå köper.
Är ensam hemma denna afton, C är i gbg på konsert så de blir soffliggande me I huvudet på Gynning. Där har vi en brud me snyggt hår, oavsett extensions Så snygg i håret Alltid !

Kommentarer
Martin

Va fin du blev (L)

2008-02-19 20:37:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0