Paradis

Söndagen kom igen, skrämmande fort som vanligt. Helgen är över! Så vad har fröken hittat på denna helg?!
Jo, om ni läst tidigare inlägg så vet ni att ja jobbade i fredags och de sitter i fortfarande. Sån sjuklig träningsvärk i varenda muskel i kroppen. Så ja ni kan ju kanske tänka att ja verkligen jobbade då ja jobbat där i över 3 år och inte haft träningsvärk en enda gång. Hursom. Tog med mig C till stan och handlade dom sista julklapparna och lite till mig själv, de va de bästa. Bodyshop är ju Affären med stort A.

Denna gång:


Efter förra julen blev jag helt frälst i vaniljserien så jag slog på stort.
Duschcreme, Bodylotion och Bodymist. En av världens goaste dofter som också går att kombinera med Bodyshops cocos bodybutter. NÄSTAN så ja vill äta mig själv.










Köpte även en klänning som jag ska ha på jul, har ingen bild på den än men de kommer.

Va hos brorsan idag och käkade lite julmat och myste med den sötaste bebisen i världen, brorsonen Leon♥
Vi kommer inte ses innan jul så vi passade på att träffas idag istället. Va riktigt trevlig. Sen kom min andra bror upp med Anki och deras lilla valp Fidde. Bebismys ännu en gång.

Direkt från Bror till Harrys där personalen skulle träffas för lite julmiddag med glögg och liknande, de slår aldrig fel- Paradis askar går alltid hem. Nu sitter jag hemma i soffan med 4 ljus tända, en sambo brevid mig, en sovande Diva och grannens Rottweiler Diesel. De är så tyst o skönt ska njuta av detta nu

Ta hand om er ////

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0