Hamnat på efterkälke. .

Nu under juletider har vi mycke att göra på jobbet så ja har inte haft tiden till att skriva. Eller orken iallafall då man är rätt trött efter en helg på Harrys.

Idag har jag fixat färdigt |Hilla's blogg| och jag blev rätt nöjd för mitt första projekt. De slutade med att alla koder föll ihop till en enda salig röra, ungefär som när jag pluggade matte. Skillnaden va att ja gjorde färdigt denna uppgift.

Så har ni handlat alla julklappar än ? jag är NÄSTAN klar faktiskt, lite småplock kvar men de är ingen panik med de. De enda som e svårt är till C då vi kanske har en grej på gång i Mars (säger inte vad än) så har vi bestämt att spara pengarna till de. -surt- Allt är iallafall inslaget, nu är de bara ettiketter som ska på me.

Vinnaren av örhängena blev förresten [Sandra] . Grattis till henne ♣


O fröken va tärna på Jobbet igår (",)




































Kommentarer
Sandra Gee

Ååh TACK så hemskt mycket! =)

Du hade skrivit 2 olika mailadresser.. och båda kändes fel.. så jag vågar inte maila min adress ifall det komemr till någon annan.. :s



Skulle du kunna skriva en kommentar igen med din mailadress? Förlåt att jag är så jobbig..



Tack igen/Sandra

2008-12-15 01:29:03
URL: http://sandragee.blogspot.com
Anki

Fin tärna ^^

2008-12-15 18:55:15
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Tinna

Sötnos!!!!!

2008-12-17 14:47:39
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0