Ideal

Idag stod i kylen en fruktsallad, de va dagens frukost på denna nya "diet" jag tydligen ska försöka mig på. Jag är van att äta mackor, med mycke smör och ost men inte numera.

Sålänge jag har mitt underbara kaffe är ja nöjd
.

Men varför håller man på med alla dessa dieter o jojobantningar ? Vem försöker man imponera på egentligen? Vad för ideal är de man försker uppnå?
Jag tror iallafall att för min del är de mig själv, jag är inte nöjd och tänker åtgärda. Men undrar vad de grundas på egentligen. Funderat mycke över detta och kommer inte fram till något vettigt svar. Återkommer med uppföljning av dieten iallafall. Duschen nu, Sen jobbet!


Kommentarer
Tinna

Idealvikten är den vikt som du trivs med själv. Inget annat!!! Just nu kan jag tala om att min idealvikt ligger några kilo under dagens!!! Känner det på mina kläder. Men att vara sambo med Håkan är detsamma som god mat och varje dag!!! Nu blir det god mat varje dag men mycket mindre portioner!!! Puss och kram

2008-08-28 16:27:07
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0