Drömmer . .

Lyssna på detta:

Lägenhet 115kvm, tvättmaskin, torktumlare, diskmaskin, 2 balkonger (1 för morgonsol och en för kvällssol), stor gräsmatta, inkaklat badkar, "gå in" garderob, Carport, ny tapetserat, nytt golv o.sv . . .

Låter inte detta som en riktig dröm. Denna lägenhet va vi och tittade på förra veckan. Den ligger ca 10 minuter utanför Borås så den där landskänslan som både jag o Castor saknat finns där men är ändå nära stan. Hon som ska flytta tyckte tydligen vi va rätt för lägenheten och nu gäller de att övertyga hyresvärden på Måndag. Håll tummarna!

Jag har även börjat söka nya jobb, är rätt trött på mitt nuvarande jobb. En riktig cirkus på de stället. Men ja är lite feg, svårt att våga ta steget att söka nåt som egentligen är helt utanför mitt område. Men restaurangbranschen kan ja inte vara kvar i för alltid känner ja.

Vad ska folket hitta på i helgen ?

Kommentarer
Tinna

Vad spännande det låter. Jag håller tummarna STENHÅRT. Skall bli spännande att höra hur det går på måndag.

Själv håller jag på och rensar och rensar och slänger för att så småningom ha ett stylat hem för fotograf ochsenare visning. Uj vad skräp man samlar på sig. Nu åker allt detta ut. Så det finns inga fritidsbekymmer här inte. Jobba, jobba, jobba.

Kram

2008-08-10 15:11:08
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0