Ben & Jerrys min räddande Ängel

Såja, nu har ja vart hos doktorn och hon gav mig en redig penecedllon kur på 10 dagar. KUL. Så nu ligger jag hemma i en hel vecka med öroninflammation och bihåleinflammation + början på halsfluss. Se där ja, Wohoo . . Sa ju redan i förra inlägget hur kasst min vecka startade.
Fördelen är att ja nu ligger hemme, kollar sex And the city och äter världens godaste glass. .  Ben & Jerrys Chocolate Fudge Bownie. Detta är en glass som ja tror att även glasshatare älskar . .




De åskar ute, vet att man inte ska sitta vid datorn när de åskar men. Va inne o väckte Castor när de dundrade som värst men ja kan ju inte hålla på o väcka honom varje gång de dundrar  o har sig. Usch, jag hatar verkligen åska . . Nej usch, krypa till sängen nu iallafall . . .

Kommentarer
Solli

mums me ben & jerry!!!



Krya på dej!

2008-08-14 00:14:16
URL: http://sollis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0