Back On Track . . .

WOHOOOOO ny dator. Nu kan ni få läsa mitt dravvel om meningslösa händelser i mitt liv igen. Vet att ni saknat de extremt mycke. Efter en hel del bråk me Net On Net så fik vi efter typ 2 månader en helt ny dator. Tror dom inte orkade me mej mer efter jag sa att dom sög ***
Ja ska inte följa me till ställen där ja är missnöjd. FAST hade dom vart lite mer serviceinriktade hade jag aldrig blivit så sur så egentligen så har dom sig själva att skylla. HUR SOM, nu har vi en dator så skit samma. .
Hmm en annan rolig sak som hänt! Jag fick mitt körkort i Torsdags. WOHOO . . efter över ett års slit me körande hit och dit så har jag äntligen fått de. Fortfarande en obeskrivlig känsla och jag fattar fortfarande inte att jag är ute o rullar ensam på vägarna. Så nu har ja vart o kört i kinna lite grann. Va o fikade me min underbara Hilla . . Shit vad ja saknar den tjejen. Saknar tiderna då vi bodde grannar *nostalgisk*



Återkommer med mer dravvel . . .

Kommentarer
Tinna

Först och främst GRATTIS TILL KÖRKORTET. Jag kommer ihåg första gångerna jag satte mig i bilen och fick den där uforiska känslan av att behärska hela världen, bara för att jag satt ensam i bilen, framför ratten!!! Då kunde jag inte få nog av bilkörning. Nu är jag jätteglad om Håkan kör så jag får sitta brevid och bara njuta av utsikten!!! Tänk så det kan bli. Och såg att du nu läst min blogg. Ja det har hänt massor i sommar och "det kommer mera..." Stor, stor kram och gott att du är åter i bloggarbetet!

2008-08-05 08:48:18
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0