Skunk kan inte lukta gott ?!


Nu sitter man här igen o kladdar efter att blogg.se legat nere ett längre tag. Är för längesen jag satt här för o summera hela den tiden så detta inlägget kommer bli som många andra, massa dravvel.

Diva ligger här o äter på en grisfot (barbariskt) som luktar . . . Kan tänka mig att de är så skunk luktar, de e den värsta tänkbara odör iallafall. Men om vi människor är så korkade att vi köper sånna sjuka saker till våra djur får vi väl stå vårt kasst. Nog om döda grisdelar.

image51


Är inne på dag 10 på min diet. Dieten går ut på att ta bort onyttiga fetter och äta regelbundet. De är bra och mycke mat men jag e inte van att äta så ofta så de har vart och är fortfarande en omställning för min annars misskötta kropp. Måste faktiskt ge mig en iloge för att jag skött den såpass bra som jag ändå gjort me små avvikelser. Sen har ja mycke o tacka min kära Sambo som mer än ofta förbereder maten för mig så jag i princip bara ehöver tugga själv. Tack ! ♥

Igår va de Jennys sista dag på jobbet, önskar henne all lycka på hennes nya jobb. Blandade känlsor faktiskt då man ändå jobbat ihop i 2 ½ år. Men men . . . 

Sko fortsätta me min frukost nu iallafall .. .. .. ..
image49




















Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0