Söndags Kvällen Totalt Underskattad

Måndag ? Känns ju som att veckan inte ens hinner böjra innan den är slut. Känns som att de va igår veckan började och jag gick till jobbet, men ack nej. Nu är de Söndag igen och en ny vecka står för dörren inom ett par timmar. Älskar Söndagskvällen. Man behöver absolut inte göra något alls och de är okej. Söndagen är den dagen du får ligga i soffan o inte lyfta ett finger och ingen bryr sig. De är ju de dagen är till för.

Haft besök sen jag gick upp i morse mer eller mindre. Brorsan o hans tjej kom förbi o visade sitt nytillskott, sin vovve Dogge. Ett riktigt litet charmtroll som jag tror kommer bli super mysig när han växer upp. Nääästan (bara nästan) så ja e sugen på att skaffa en valp. Diva är ju den bästa hunden man kan ha och ja känner egentligen inget behov att att skaffa en till, men visst vore de mysigt.


image2
(Ovan: Brorsans Nytillskott I Sambons Knä)


Sen kom mina kära och underbara föräldrar hit och fikade och åt. Alltid lika kul o ha dom här, ibland längtar jag hem faktiskt. Kanske uppskattar dom och Hyssna så mycke just för att jag flyttat hemifrån ..?!

Helgen har överlag vart lugn, inhandlat dom felsta julklappar, dom är även inslagna o klara. Känns oerhört skönt att ha börjat me de i tid för en gångskull. har en tendens att alltid börja så sent me de där o helt plötsligt står man där den 24:e me ett antal oköpta julklappar. Denna hysteri .... tror faktiskt jag Älskar den :)

Nu blir de promenad me Hund och Sambo.

Ta hand om varann

~*.:Liza:.*~

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0