vad har du gjort me min skinkesmögås ?

Trodde de skulle va hysteriskt på jobbet igår, när klockan va 22 va de mer personal än gäster. Jag som hade glitter i håret och allt! Då kom jag iallafall på de sjukt bra förslaget att göra min kassa o gå hem. Drack en Baileys, eller ja drack två faktiskt för att sen åka hem o väcka en Castor som redan va vaken. Han låg o grymtade över att grannarna spelade hög musik när han skulle upp klockan 5, som om folk inte tog hänsyn till de. Sen somnade han och efter ett litet tag började han yla i sömnen, detta är ett ganska vanligt fenomen hos denne man. Han ylar, en del snarkar, han ylar! Låg o skrattade men jag ville inte väcka honom så ja grävde ner huvudet i kudden. O där somnade jag också, vaknade igen någon gång runt 03-04 tiden av att grannarna hade karaeoke tävling ovanför. Kul för dom, mindre kul för mig. Somnade!

Min kära granne (Inte samma granna) ringde o väckte mig tiiidigt imorse, hon ville kolla om jag skulle me till granngården me hundarna vid 14 tiden. Ring gärna o fråga i tid, de e bra! Blev sur o tvingade ut henne med en gång istället. Skönt om Diva får springa av sig på morgonen då e hon rätt trött sen och då kan jag sitta o slösurfa i lugn o ro. Idag va dom sjukt sugna på o springa runt i cirklar o se allmänt smarta ut, ni vet så som bara hundar kan. Dom tog ingen hänsyn till att kära J. stod i vägen och mejade ner henne ordentligt. Hon missade bajset som låg på marken, de hade vart extra kul om hon fick de i ansiktet! Mohaha, skadeglädje e sköönn o varm glädje.

Hon ska komma och låna skor av mig sen, dom ska ut imorn flickorna. Givetvis ska dom till mitt jobb så ja kan supa dom redigt under bordet. Inte minst heller för att ja ska komma ihåg alla deras pinsamheter och påpeka de på söndagen när ångesten redan ligger där, explosionartad. Jag är en snäll människa, mamma sa alltid de.

Julbord idag, kommer va död o begraven när denna kvällen e över. Galet mycke bokat och givetvis dubbelsittningar, hatar julbord. Älskar Julmust ...

image9

 (Ovan: Diva o Diesel)

Kommentarer
Emelie-Marguerite

Grymt, våran boxer heter diva ^^

2007-12-14 10:51:19
URL: http://www.realemelie.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0