Tampong sex

Where to start Where to start!

Inte nog me att jag redan va sur när jag vaknade, de skulle givetvis va mensdags också.
Sämre tajming nästa gång tack. Min enda lediga dag, som om Castor vill leka vampyrleken med mig då!
De närmsta sexet jag kommer få denna veckan är med min tampong!
Positiva med de e väl då att jag inte behöver anstränga trimmningen på kroppen idag.
Tänk positivt Liza, POSITIVT!

Anledningen till att jag redan va sur när jag steg upp från den varma, mysiga ,mjuka sängen imorse va för att ett par idiot gäster igår fick mig att NÄSTAN (nästan) flippa ur! (Pulsen-huset förövrigt)
Folk e duktiga på o supa, och notan stiger rätt fort och blir dyr efter ett litet tag. Sjukt nästan va de kostar att bli full. Hell Well. Notan, vem ska betala notan. De brukar ju alltid lösa sig och framför allt när ett företag är ute. Men så var de icke i detta fall. ALLA då menar jag ALLA vägrade betala, spriten smakade inte bra o jag har inte beställt de o bla bla bla. DRICK INTE UPP DE DÅ ERA AAAAAS!
Inte nog med detta, 3 av dessa idioter hade stuckit o gömde sig bakom hörnet på utsidan. Dom skulle heller inte betala, nej nej! Sen vände dom de till att de va mitt fel som hade bemött dom illa och vart otrevlig och sur. Jag är förhelvete utbildad till och vara trevlig. Slutade iallafall me att polisen fick komma och ta hand om de.
Fick 100:- i dricks! Älskar mitt jobb...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0