Jul jul strålande jul ...

Jaha all denna stress för en dag. Nu är den över, stressen har lagt sig och de är som inget hänt. Ett år kvar till nästa gång denna sjuka hysteri sprider sig på våran glob. Skönt.

Hade jätte mysigt o trevligt både dagen innan julafton och julafton it self. Firade för första gången hela julen me min kära sambo. Faktiskt första gången jag firade me någon utomstående hemma hos mina föräldrar. Känner mig Nästan (nästan) vuxen. Även om de va sjukt hysteriskt me 3 hundar, två katter, 3 syskon, föräldrar,släkt o barn så va de iallafall en mysig julafton.

Fick mer saker än jag ens kunde drömma om då ja inte önskat mig något. Eller jo, en tatuering önskade jag mig faktiskt o Castor fattade den hinten o bokade tid o gav mig ett grymt snyggt presentkort på de.
Fick även Nintendo Wii av mina päron, dom kan me fatta en hint. Ska installeras ikväll av Castor medans ja e på jobbet o super ännu fler folk under bordet. Imorn är jag ledig vilket betyder att då jävlar ska ja få fram mitt inre barn o lira Wii. Fick massa annat fint också och är grymt nöjd me denna jul. Tackar alla för den och ses igen om ett år!

Har precis suttit på mig ansiktet, gjort the finnishing toutch me håret o nu är de enda som kvarstår bussresan till jobbet. Mhm Liza ska jobba denna juldag,  Förbannar er alla som måste gå ut idag o tvinga mig till jobbet när ja e som tröttast.

image22 
kan kalla detta spel som en gåva från himlen, hehe. Kommer vara fast i skiten!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0