Ingen rubrik idag.

Fattar inte hur mycke ja sover nuförtiden. Vi gick o la oss runt 22 igår o ja sov till 10.30 imorse. Inte direkt så att jag jobbat heller. Kanske har en himla massa sömn o ta igen. Vi kör på att de är den rimliga förklaringen på mitt törnrosa beteénde.

Sitter ensam hemma, Diva sover o Castor är i stan. Han ska handla julklapp till mig så jag fick minsann inte följa me. Men jag hann hinta honom en hel del på vad jag ville ha. Fick min favorit parfym förra julen som nu lider mot sitt slut, bara ett par användningar kvar av min älskade -Dolce Gabbana "The One". Så får ja inte den av honom så räknar jag me er *hint hint*

Har vart o handlat pepparkakor o julmust, Hilla me familj kommer ju. Får ju visa att ja är en snäll tant som bjuder hennes barn på godis o sånna goda saker. Så jag gör när min guddotter är här, hon får göra precis vad hon vill. Stöka, kladda, äta o kasta. Tant Liza tillåter. Bästa gudmamman ever !                                                                                 image19

O jag trodde ju jag va färdig me mina julklappsinköp, men icke. Köpte massa mer både igår  och i förrgår. NU är jag färdig. Ska gå o titta på dom nu o få lite julkänsla . . . . .

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0