Strålande dag

Vaknade imorse och kände - Detta kommer bli en bra dag
Varför? Ingen aning bara en känsla, en känsla som jag njuter utav!
Idag får jag besök av söta Mikaela och hennes dotter Novalie. Jag försöker få Joline att sova innan men jag hör i babymonitorn att sova de ska hon inte. Hon får göra som hon vill, hon är tack o lov lika glad fast hon är trött.
Idag står de även en hel del pyssel på schemat, får ligga i nu om jag ska hinna med allt tills den 24:e.
Ska besöka min favorit butik Pysselskafferiet senare också och kika på lite nytt.
Har ni vägarna förbi Borås eller kanske t.om bor i Borås då rekommenderar jag verkligen att kika förbi Stinas lilla butik i Gånghester. De bara skriker mys så fort man går in där, tror nästan jag är där en gång i veckan. De är verkligen balsam för själen.

Så mina vänner, vad gör ni idag ?

Jag ska iallafall mysa med dessa 2 massvis!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0