Underbar dag . .

Liksom alla dagar med min familj var denna en i raden av mysiga dagar.
Eftersom Joline äter mer och mer fast mat (tänkte skriva föda först men de lät skumt) så var de dags att införskaffa en matstol till henne. Så de blev en liten tripp till IKEA och givetvis fick vi med oss en del annat också men stolen och lite tallrikar till lill fröken fick vi med oss!

En något kladdig dam mumsar i sig gröt i nya stolen.

Vi testade ju sittdelen till vagnen häromdagen och insåg då att den inte gick att vända vilket jag var säker på att de gick. Men ikke!
Så eftersom de snart är dags med sittdel så insåg jag att vi nog fick skaffa en ny vagn.
En Babytravel Milano blev de då den går att ha vänd åt bägge håll - Mycke bra!
Idag tog vi premiärtur och de gick ju kalas.

Blev helt plötsligt kallt som attan också så de blev åkpåse. Joline verkade trivas iallafall.

Annars är pysslet i full gång hemma. Lördag den 14:e Maj så ska jag sälja tavlor och även sådana bord som i detta inlägg på bakluckeloppis. Så har ni vägarna förbi byttorp i Borås och är sugen på ett bord eller en tavla så kika förbi.


Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa <3

Det var längesen jag kikade in här :) Joline har verkligen blivit en stor flicka nu! Hoppas allt är bra med er :)

2011-05-03 10:17:57
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Malin & Prinsessan

Jolie tackar och bockar, hihi :)



Och vilken underbar bild på fina Joline med mat i hela ansiktet :)



Kram!

2011-05-03 12:37:12
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Anki - mamma till Jamie

supersnygg vagn hörru :D

2011-05-04 19:57:51
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0