P A N I I I I K ! ! !

Ja som rubriken lyder så fick jag igår panik. Paniken höll sig ända tills imorse när jag fick svar och blev lugnad.
Igår satt jag och pillade me bloggen, skulle radera min under blogg (bloggen som jag använder för att pröva mig fram med design och liknande) MEN de slutade med att jag raderade hela bloggen. Aaaaaah vad gör man ??
Förlossningsberättelse, graviditeten, magbilder, hundbilder, indien minnen allt ALLT finns på bloggen. Jag vet jag vet, man ska spara över till ett annat minne men nu hade jag inte gjort de och allt va borta - *poff väck*
Jag mailade supporten illa kvickt och fick inte svarförrän imorse så jag gick och la mig med ont i magen - men som ni ser så finns bloggen här idag så tack supporten! Nu har jag lärt mig de också . . .

Så idag ska jag "fira" med att åka till Fritsla tyglager och köpa något som jag önskat mig till Joline. Idag tar jag saken i egna händer


Jag fullkomligt älskar den och den kommer bli en fin detalj i hennes rum (fram tills att hon kan ta tag i den och tugga på den som allt annat)
Ska även förbi Horndals blommor idag och prata med dom om ett eventuellt sammarbete. Kul va?
De går rätt bra med pysslandet nu så jag står i valet och kvalet på om de kanske är dags att ta steget till ett eget litet företag ?!


Jag & Joline önskar er en bra dag ♥


Kommentarer
Jossie - Mamma till Edvin

Åh gud va bra att de löste sig med bloggen! Och varför inte köra på som egen företagare ;) Testa kan du ju alltid o funkar det inte så gör det inte men då har du säkert lärt dig något av det! :)

2011-05-27 10:40:28
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0