Loppis

Ja då har man deltagit på en bakluckeloppis också, första och antagligen sista gången. Bra ställe om man har små krafs man vill bli av med, men för mig som ville sälja lite mer shabby grejjer för mer än 10 :- va de inget höjdar forum. Fick sålt en tavla och delade ut 13 flyers med reklam iallafall. Hoppas någon hör av sig, vore kul. Borden tyckte folk var intressanta men man märkte att promblemet låg i frakten.

Om någon av er som var intresserade av borden läser nu : Hemleverans inom Borås är absolut inte omöjligt!

Men nu har jag fått ut lite reklam iallafall, får se vart de leder.

Jag hittade en stol som Joline kommer få sitta på när hon blir lite större. Imorgon ska jag börja göra om den, ska bli kul att se vad de blir av den.

Här har ni iallafall före bilden -


Kommentarer
Angelica

Lånar en bild / ett inlägg här o länkar i min blogg, vet nog några som kan vara intresserade. =)

2011-05-14 20:27:40
URL: http://angelicaheltenkelt.blogspot.com
Christine Knutsson

Hej såg dina fina bord på loppisen och blev intresserad. Kan tänka mig två stycken. Kan man välja text på bordet?.

Mvh Christine

2011-05-15 18:31:32
Jessica-Mamma till melwin

Tjo hej... Hur gick loppisen???



Hoppas er helg varit bedårande....



STOR KRAM

2011-05-16 08:57:34
URL: http://jessicafrost.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0