En första & En sista

Vilken underbar dag detta varit. Joline ville ha upp mig redan vid 06 och tyvärr så är de ju hennes lagar som gäller här. Inte mig emot då jag älskar hennes sällskap speciellt på morgonen då hon är som gladast. Men nu strax före 23 är ja ganska sliten efter en lång dag.

Sista gången på massagen idag, jätte tråkigt. Älskade verkligen den stunden på fredagar. Nu får vi fortsätta här hemma istället, de ksa också bli mysigt och en ny punkt på vecko schemat.

Joline stjärnade sig lite extra på massagen idag och vände sig från rygg till mage (ni föräldrar förstår ju den lyckan). Så stolt man blir vid sånna milstolpar. Snart kryper hon väl omkring och man får väl nästintill jaga den lilla busen.

Imorgon är de bakluckeloppis på Byttorps IP kl 10, fixat en del tavlor och bord- Ska bli kul och se intresset även om jag tror att de kan vara fel målgrupp där. Vi får se. Joline ska iallafall vara med Farfar och BonusFarmor ett par timmar där för första gången. De kommer bli kalas och jag hoppas att Joline inte är allt för mammig imorgon. Vill ju inte skiljas från en ledsen bebis, de klarar mamma hjärtat inte av . .

Vad gör ni i helgen?


Kommentarer
Carin - mamma till Alice

Vilken söt liten tjej du har! Kul med ny blogg att följa! :)

2011-05-14 08:07:20
URL: http://thew.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0