Sommar ?

Är de såhär sommaren känns? Kan inte påstå att vi varit bortskämda med sol i Borås så när den väl kikar fram blir man en riktig solpundare. Man märker hur värmen tar på Joline och likaså på hundarna. Vovvarna ligger mest utslagna på altanen, gärna i skuggan. Joline är vaken och sover om vart annat men tycker om att vara ute hela dagarna. Nu tar hon en liten tuppis och jag håller på att fixa med lite beställningar på tavlor. Håller även på att göra en prislista som kommer komma upp med lite smått och gott. Men så länge solen är framme blir de inte så mycke dator häng.


(Sommar mys på gräsmattan - filten fick hon i 6 månaders present av oss)


Kommentarer
frida

Åh härlig bild å vilken fin filt :) Köpt på webben eller butik ? =)

2011-06-29 14:54:03
URL: http://fritte.blogg.se/
Tess

Hej! :)

Allt flyter på här, hon har blivit en baddare på att rulla och jag får nog snart skaffa hage tror jag. Igår fastnade hon under tv-bänken..haha!

Ni verkar må bra också ser jag, filten är ju underbar! (vår vagn är ju en Paul Frank edition så jag är en sucker) Banangröten får hon numer på kvällen, vi provade ju äpple och päron också men den gillade hon inte så värst. Vi har skaffat en till äpple och mango och hon gillar mangopuré jättemycket så jag hoppas på den så kan vi variera gröterna.. :) I början fick Junie ont i magen av äpple-päron så jag kan rekommendera att ta det lite lugnt med den men det är ju olika iofs. :)

2011-06-30 13:34:07
URL: http://kakaombord.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0