Semestertider

Ja nu är semestern i full gång ( att jag varit "ledig" sen i oktober är ju skit samma) så bloggen blir väl kanske inte super prioriterad för tillfället. Mycke som händer just nu, ÄN kan jag inte säga vad men hoppas på att få besked imorgon. Om de blir så är de glada miner här!

Bohuslän va super, och att träffa söta Linda på vägen va ju ett litet plus i kanten - glad flicka de där. Tror minsann hon blev riktigt nöjd med bordet också.
Att vara gäst i Bovallstrand hos min mormor är alltid lika underbart, hon pysslar och tar hand om oss och hon & Joline kommer väldans bra överrens. Att se dom tillsammans värmer i mitt hjärta. Min älskade mormor♥

Imorgon står de fotografering på schemat, Joline ska agera modell. Vi träffade en tjej som heter Jenny på våran Indien semester för 2 år sedan. Hon jobbar som fotograf och är GRYMT duktig. När vi disskuterade att vi skulle fotografera Joline var hon vårat självklara val. Så imorgon ska vi äntligen få riktigt bra bilder att ge bort och sätta på våran vägg !


Kommentarer
Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Okej, var ligger er lägenhet då?

2011-07-20 08:35:31
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Haha nu är jag här igen.. tur att du har sånt ovanligt namn så jag hittade var lägenheten låg på hitta.se ;) Mannen verkar iaf vilja titta på lägenheten om det går för sig.. :)

2011-07-20 09:21:25
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0