Kakfat & Presenter

Hittade ett kakfat på village som jag tror jag betalade 30:- för, ganska överkomligt! Äger dock inga kakor för tillfället så jag ordnade annat småplock på. En fröjd för ögat.


Jag älskar fina paket och att slå in paket är något jag gör mer än gärna. Här har jag slagit in paket i gamla bibelpapper och pyntat med lite snören, blommor och vingar. Jag personligen skulle bli glad för ett sånt paket, undrar ifall Castor blir de. Paketen är nämligen till honom då han fyller år på Onsdag. Han tror dock att paketen tillhör inredningen, de är vad jag kallar bra kamoflage !


Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

Åh hihi så himla smart...å du tjuvkikar hos mig varje dag du,lovely!Neee inte vägen förbi borås dessvärre..=( Har du vägen förbi här,hihi?

Underbart med tänder bävar för när Alfred börjarj kika fram. ja jag undrar med vart min lilla bebis tagit vägen!?

2011-07-07 22:25:31
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0