Pappa Castor

De har varit full rulle denna helg så jag har inte skrivit något, har heller inte hunnit ta bilder på magen denna nya vecka. 39 dagar kvar, räknar ner dagarna nu och tro mig de går inte fort mot slutet.

Helgen har spenderats med vänner och familj, varit en riktigt mysig helg. Tacos, smörgåstårta och bakelser. Ni hör ju, himmelriket för en gravid.
De kommer nu bli en lugn vecka då jag sover så dåligt och lite så är orken inte som den borde. Lite promenader med djuren och lite pill hemma är väl ungefär de jag orkar.

Idag va vi på familjerätten och skrev på papper om att Castor är fadern till de lilla pyret i magen. De va en speciell upplevelse faktiskt. Så när Bebis kommit till världen så har den officiellt en mamma och en pappa. Om vi längtar ♥

Pappa Castor Kärlek

Kommentarer
Jonna

Hur gör man för att skriva på ett sådant pappa -papper? :)

2010-11-09 14:55:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0