Kl är 10.10

Och de är ingen hemlighet att jag precis masat mig upp ur sängen. Underbart! De som möter mig när ja tittar ut är enorma mängder med snö. Gårdagens "oväder" ligger nu vitt på backen. Ska bli mysigt med en promenad i snön senare.

Kaffet är på ingång för att verkligen kunna starta dagen.

Jobbade igår, trettondagen. De va lugnt och skönt att jobba, kändes som folk är lite trötta på att festa nu efter jul och nyår. Vad vet jag?

Hur spenderar ni dagen tro?




Juste de ja. Vi har haft en pågående tävling på jobbet mellan den 17:e November - 31:e December. Tävlingen gick ut på att sälja så många förätter och/eller tapas som möjligt. Jag vann stort ~ WOHOO.
Dock vet jag inte VAD jag vunnit, får kolla upp de ....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0