Höjden Av Svartsjuka Jo Jag Tackar

Jaha så nu sitter ja o knapprar första inlägget på 2009. OJ vilken skillnad HA! Har som tradition att inte ha ett enda nyårslöfte utan istället så har ja riktlinjer. Så inga löften som kan brytas , utan bara riktlinjer som följs bra eller mindre bra. Win Win Situation! Återkommer med mina riktlinjer längre in på året .

Hoppas iallafall alla hade ett riktigt bra avslut 2008. Början kommer för dom flesta vara bakfull så ja hoppas de börjar bra den 2:e januari istället. Mitt år slutade bra, med min familj. Lagom firande faktiskt då ja anser att nyårsafton är den mest överskattade dagen på hela året.

IALLAFALL, året började riiiktigt roligt då ja fått uppleva Höjden av svartsjuka eller psykos om man så vill. Jag är anti mass sms men igår pallade ja inte skicka till var och en så de blev ett mass sms som löd : "Gott nytt år med allt vad de innebär. "
Tycker personligen de är ett rätt formellt och sånt där tråkigt nyårsms, så ja skickade iväg de till övervägande i min telebok. Sorry, men DU va inte speciell!
Efter de stängde ja av telen, de skickades sms hit o dit o jag blev trött på de o stängde helt enkelt av den. När klockan va strax innan 02.30 så tänkte ja sätta igång den igen för o se om nån rolig hade hört av sig. Då hade jag minsann fått 2 stycken röstmeddelanden på 3 svar.
De va från en kvinna, denna kvinnan är gift med en av vakterna på jobbet. Aj va sur hon va. Fick känslan av att hon tror att jag ligger med hennes man som är hmm ja inte mycke yngre än min egen pappa. Hon ville att jag skulle förklara va fan jag menade med mitt sms som då löd "Gott nytt år med allt vad de innebär"
Fick mig ett gott skratt iallafall, framförallt när jag i de andra meddelandet hör hur han förklarar sig för henne i bakgrunden.
Herregud säger jag bara. men tackar för att ja o min käre C fick oss ett gott skratt som har räckt hela denna dag också.
Ska bli sjukt kul o se vad han säger imorn, Om han säger nåt. Annars komemr iallafall jag inte kunna hålla käft.

Ta hand om varann //

Kommentarer
Åse

haha kan förstå att ni fick er ett bra skratt. Spännande att se vad han säger till dig på jobbet sen :) Måste du berätta :P haha

2009-01-02 15:50:58
stina

haha va roligt:) pinsamt för frun att bli sådär sur:P

2009-01-12 08:38:33
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0