BitterTisdag

Så nu va de ett tagsen jag skrev här, inte vart motiverad för fem öre. De är mycke hund just nu och de tar på krafterna.
Idag är de onsdag OCH de är min lediga onsdag så den ska spenderas med att göra INGENTING C kommer hem tidigt idag så de blir nog lite soff mys kan ja tro.

Igår hade jag en sån dag då allt gick emot mig, eller de kändes så. Ni tjejer vet nog hur de är att ha sånna dagar då allt bara är skit. Jag hade min sån dag igår och tack o lov så hade jag BitterTisdag med Mana.
Dessa infaller två Tisdagar varje månad och de innebär helt enkelt att vi gnäller,klagar,spottar o fräser en HEL kväll på jobbet. Vi skiljs alltid åt med ett leénde så ja tror de kan vara nyttigt med våra dagar då vi får spy galla över allt och alla.

                                                          Jag Och Mana Under Em I Somras



Så idag har jag en lugn och skön dag Utan bitterhet.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0