Bull Mania...

Min kaffekokare är sönder! Ni ser ju vilka problem som försigår i mitt hem, Får åka o köpa en ny idag, vilket visserligen är roligt - Godtagbar ursäkt till att handla ! Eftersom det idag är kanelbullens dag (en ursäkt till att flöta sig i flottiga bullar) så måste jag ju kunna dricka kaffe till detta. Där fick jag minsann ihop de!

Nu har jag snart varit igång me jobbandet i en vecka och de känns som jag inte ens haft semester då de varit så intensivt och grymt mycke att göra. Nu kommer de igång igen efter semestrar o liknande. Att oktober kommit ska vi fira med oktoberfest med outfit o hela köret. Så har ni inget för er Lördag den 11:e oktober kom och se hur idiotiska vi ser ut.

Ska faktiskt gå och leta upp min höstjacka nu, se om jag kan ha samma eller måste köpa en ny.






































Kommentarer
Tinna

Oj det blev långt att skrolla för att skriva en kommentar..... Ja, det tar inte lång tid förrän semestern verkar så långt borta att man undrar "var det verkligen alldeles nyss jag hade semester". Men Liza, det är ändå tur att man har ett jobb!!! Puss på dig och stor, stor kram

2008-10-05 16:15:30
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0