Måndag igen, eller Tisdag nu.

Så nu är helgen Äntligen över. Överlevde jag denna helgen klarar jag nog allt tror jag.

So whats new?! Nu har våran lilla peugeot  ställts på hyllan, på parkeringen nu står istället ett Volvo v70 från 2006. Den är så fin och underbar att köra. Så nu äger man en kombi. Hundarna får iallafall plats. Så ser ni en liten brunett köra omkring på Borås gator med riktigt hög bad är de bara jag som är ute o slirar.

På Torsdag så ska jag o Min kära Kollega till lage 157 och handla kläder till hennes lilla dotter. Eller liten och liten hon är la 7 men iallafall. Ska bli kul att få slösa lite pengar innan jul. Hoppas på att hitta iallafall en julklapp.
Tips? Till mammor, pappor, bröder, pojkvän? Har ingen aning i år, kanske en men de är ju så många. Tips  är väldigt välkommet.

Fredag börjar våra julbord, första julbordet är verkligen fullbokat. Tror ni jag är glad som är ledig denna helgen! Alla vill äta första julbordet. Tror folk tycker de är fräschast då maten är helt orörd. Så nu är de en månad med fylla och svineri som stundar. Men har klarat detta i 3 år nu så jag ska nog klara det ännu ett år.

Glöm inte att vara med i |TÄVLINGEN| där ni kan vinna ett par jätte fina pilgrimörhängen .

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0