Nogg.se/Natty

Dagens ros: http://nogg.se/natty för hennes otroligt fina bloggdesign. Liza är lika bra på bloggdesign som en blin är på att se sig för innan han går över gatan. tack Natty




Jaha idag är de lördag vilket i sin tur innebär att igår va de fredag. Föraningen jag hade under gårdagen var att de skulle vara ganska lugnt igår och så va de också. trodde att folk va pank nu innan löning men så kom ja på- BARNBIDRAGET!

Ja någon fördel ska man väl ha när man har barn skrikande i hemmet, ta deras pengar o bli full för all del.
Så på den lilla skaran människor va de faktiskt en hel del fylla, låt gå för de mitt jobb är att fylla dom så mycke deras plånbok tillåter + lite till.

brände en skiva igår för första gången, känner att jag håller på att utvecklas som människa eller nåt. De va ju grymt svårt me, inte alls. men iallafall, ville dela med mig av min nya upptäckt iallafall. Så jag hade på högt som fan när ja körde till jobbet igår, kände mig grymt cool ska ni veta! Vilket jag också är givetvis . .

Har faktiskt inget o komma med idag så ja ska gå. Hej!


Kommentarer
Satu

Jag tror detfinitivt du är cool! :D

2008-08-25 08:40:25
URL: http://knape.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0