Vad är en rosa socka?

Lördag, 14.08 men för mig är de fortfarande morgon. Fastnade framför en vänner DVD igår och gick inte och la mig förrän 06. Detta resulterade, inte direkt överaskande att jag är trött idag eller iallafall seg. De går nog över tills jag börjar jobba ikväll.
Under gårdagen tillbringade jag min tid mest mett att liva upp personalen med min blotta existens. Va på extremt bra humör så de dansades vilt. När man jobbar på harrys så kan man beté sig i princip hur man vill, de finnsalltid nån idiot som är värre så man sticker inte ut direkt. Sen att man har HARRYS stort skrivet på ryggen verkar gå obemärkt förbi då även en kille frågade igår:
Killen: Ursäkta , men .... Jobbar du här?

Liza: nej varför tror du de.

Killen: Nej ja vet inte, bara tänkte . .

Liza: Nej men ja brukar gå klädd såhär alltid så.

(Killen tittar på mig flinar och frågar om vart toaletten ligger, jag svarar och han går iväg)

Efter en stund kommer han tillbaka efter att han antingen gjort "Ettan" eller "Tvåan".

Killen: Asså, jag tyckte du såg så ledigt klädd ut de va därför jag frågade.

Liza: Ledigt klädd, hehe. Då grabben ska du se när jag är ledig då har jag inte mycke kläder på mig!

( killen brister ut i en nästan grotesk skratt attack och återvänder till sitt bord, efter denna händesle tror han att vi är kompisar och han tilltalar mig som "hjärtat". )

Ställde mig i trappan igår för att kika över utbudet av fulla människor. De är så intressant o läsa människor. Dom är likt djur på savannen som lurar på sitt byte för att i rätt stund anfalla. De slutar antingen med att dom låser fast sitt byte och släpar med sig de hem till sitt bo. Eller så flyr dom, kanske skadade och sårade.
Alkohol har en rolig men också en ibland skrämmande effekt på folk. De är ju ett faktum att folk hör dåligt ju mer dom dricker vilket resulterar i att folk skriker nästan i falsett för att höras bland alla skrik. Men nu har de även blivit ett faktum att folk tappar synen på fyllan också. Ibland undrar man, hur fan kommer han/hon känna när hon(han vaknar upp imorgon och ser vad som ligger på armen och sover?
Borde göra en grundlig undersökning på detta . .

Slutar dagens inlägg med att uppmana er att skriva en fråga till 118 100:

-Vad Är En Rosa Socka?

- Skriv gärna när ni gjort detta !


Kommentarer
malin

haha varför ska man fråga det?

2008-09-11 15:10:52
URL: http://farstaglitter.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0