Jäva Sthlm . .

. . Jävla Sthlm säger jag bara. Borås är en hop av okunniga bilkörare men Sthlm är FULLT av bilförare. När man kommer från en liten håla som just borås är huvudstaden enorm, svår att hitta i och traffikerad som fan. Kan man vägen så är de kanske lättare, men jag som har lokalsinne som en dement på hemmet svor och kallsvettades. MEN till historien hör också att jag tillslut hittade ( att jag har gps e la skit samma ) till Arlanda. Även de va stort och full knökat med folk, tillskillnad från landvetter som jag är van vid efter ett antal nattfikor där.

Nu är jag iallafall tillbaka i Borås efter 10 timmars bilåkande, och min soffa har aldrig varit skönare att ligga i . .

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0