Utflykt . .

Är jätte sjuk. Feber och förkyld, känner varken doft eller smak. Tråkigt ! Tur i oturen kanske då de är min lediga helg. Skönt o slippa jobba när ja låter som ett rossligt maskineri men tråkigt o behöva va sjuk när man för engångsskull är ledig en hel helg.


Tog denna dagen till att göra saker som jag saknat. Hälsa på mina underbara vänner i kinna.




Linda Och Josefin♥
Märker hur mycke jag saknar dom. Min söta guddotter Melissa va också där och givetvis Josefins sjukt söta son Liam.
Vi tog igen massa skvaller och fikade. Märks hur tråkigt de är utan dom i mitt liv. Får träffas oftare.
Och de bästa är att vägg i vägg me Josefin bor världens bästa Hilla


Va en mysig dag. Fått träffa dom bästa i mitt liv och även kramats med min mamma.

KÄRLEK♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0