26 December 2008 - AnnanDagen




God jul på er. Hoppas ni haft en underbar jul med mycke kärlek och paket. Min jul har varit bra, iallafall julafton. Underbart att fira med sin familj och bara få vara. vart en hackig julvecka så jag varit ledig och jobbat varannan dag.
Jobba Måndag och Tisdag, ledig Onsdag, jobba Torsdag, ledig Fredag och jobba Lördag. Man har ingen tid till att varva ner och min kropp är så mör idag.
Som alla vet va de juldagen igår, juldagen innebär utgång för folk. Juldagen innebär JOBB för restaurang folk. De va inte annorlunda i år. Fullbokad restaurang och dricka gäster på de, vi fick jobba hårt.

Idioternas afton in deed. På dom 3 åren jag jobbat på Harrys var gårdagen den värsta dagen än så länge. Som Mana sa: Man upphör aldrig att förvånas.
Går inte ens beskriva med ord. Gäster som vägrade betala, 15 förbeställda oxfilé men inga gäster som kom m.m. Ren idioti.

Hursom, idag har jag fått sova ut. C tog med sig Diva till jobbet så jag fick sova till 13. Gick upp och gjorde INGENTING, sen kom C hem och vi åkte till knalleland. Vi va inte ensamma om att komma på den braiga idén att åka o kika lite. De va såååå mycke folk. Jag som älskar o shoppa fick avsmak och åkte dit för o kolla på ny tv åkte och käkade istället.
Blev en lugn eftermiddag i soffan. Vi tog sedan med oss Diva och promenarade till Katrin som bor 5 minuter bort. Drack lite kaffe och pratade. Mysigt!

Ska plocka undan lite så C vaknar upp till en fin lägenhet imorn. O förresten, fick världens bästa julklapp av min underbara sambo,
Den 14:e februari åker vi till Lundsbrunns Spa över natten. Ska bli underbart ♥


Kommentarer
Karin

NÄääääääääääää...ge mig vovven...DÖLLI...LER

2008-12-26 23:47:24
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Jackeline Perez

tack, å söt vove med luva!

vad ska du göra ikväll? kram

2008-12-27 18:01:27
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0