Katrin Schulman ...

... ja som rubriken faktiskt redan avslöjat så kommer dagens inlägg handla om just Katrin Schulman.

Satt idag o slösurfade, när jag plötsligt kom o tänka på just Katrin Schulman. Hör hennes namn dagligen och folk i min omgivning pratar om henne men jag visste faktiskt inte vem hon var. Så ... jag bestämde mig för att Googla på henne (gör de på mig själv ibland men där står INGET) och jag letade mig fram till hennes blogg.
Nu började mitt läsande som jag hade tänkt skulle vara en liten stund, men jag fastnade. Som när man läser en bra bok ni vet o man bara vill se vad som händer på nästa sida också. Kunde inte sluta, klickade mig vidare till nästa och nästa och nästa sida för o läsa. Kan förstå att folk gillar hennes blogg, den va riktigt rolig faktiskt. Läsvärd utav bara helvete. Nu ligger hennes blogg under favoriter och den kommer att vara en välbesökt sida på min dator. Keep up the good work!

Nu är kaffet färdigt, så de betyder att de är dags att bege sig. Ska samla kraft till att hålla min bror i handen när han Tatuerar sig.

image5

 (Ovan: En utav mina gaddningar)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0