Humörsvägningar man tackar

Har iallafall strukit mer än hälften av de som ska stykas, vikas o hängas!
Har vart på promenad me djuret, riktigt mysigt faktiskt. Hittade en rolig teräng i skogen som Diva sprang hej vilt på medans ja fick se ut som ett flygplan me armarna i vädret, balans de e något jag äger mycke utav!
De som är kvar på dagslistan är ..hmm.. ja de e rätt mycke. Bädda o plocka upp i sovrummet. Diska o även plocka upp i köket. Sen ska de handlas, något måste vi ju äta o eftersom Castor jobbar fortfarande och jag inte kommer orka laga mat seeeeeeent så blir de kanske att handla något färdigt från ICA.

Borde fortsätta me strykningen om ja ska komma någon vart.
tackar Annelie för att hon ändrade mitt super dunder sura helvetiska humör till ett rellativt glatt sådant De enda som behövdes va två fotografier på Loke Och Vilja, hennes underbara barn. Dessa ska jag dela med mig av dessutom. Snäll som jag är.

image7
                              
                                      (Ovan: Tomte Loke)

                                                                                                      image8
                                                                                                                         
                                                                                                                                 (Ovan: Tomtenisse Vilja)

Kommentarer
Junitjej

Vilka söta tomtenissar!!

2007-12-12 16:35:15
URL: http://junitjej.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0