Kolla vem som lever !!!

JAG! HaHa!

Jag har inte haft tid alls för bloggen, ingen direkt lust heller om ja ska vara ärlig men nu så smyger sig blogglusten sakta men säkert tillbaka!

Hur har ni haft de ?

Jag har haft fullt upp minsann. Vi har ju flyttat som jag skrev sist ( för 1 månad sen eller vad de va) så nu bor vi i hus på Brämhult.
Vi har inte köpt utan vi hyr för att pröva på, jag och Castor är allt annat än händiga så detta är en perfekt mjukstart inför senare husköp.
Lovar att skriva mer om huset i ett separat inlägg och visa bilder.

Joline min lilla skatt. Oj vad hon växer, redan 8 månader och visar sig mer och mer som en individ.
Hon vinkar, klappar händerna, pekar på lampan och säger : "däh", ler och skrattar konstant, sover i princip hela natten i sin egna säng, äter som 2 bebisar och följer sin kurva perfekt. Kan man verkligen älska någon såhär mycket?


(Lägger upp ett separat inlägg om Joline senare)

Så vad har jag annars haft för mig?
Jo nu ska jag berätta. Ni som följt min blogg vet ju att jag älskar att måla och pyssla och renovera möbler. Nu är den hobbyn på väg att bli mer än en hobby.
Den 24:e september kommer jag stå på Borås torg under höstmarknaden och sälja tavlor och möbler.
Du kommer va?

Jag har även startat upp en separat blogg där jag lägger upp nyheter och även kan ta emot beställningar. ÄN är de inget företag, men om allt går bra så kommer de att bli så senare i framtiden.
Gå in och klicka på bilden nedan så kommer ni till min andra blogg


Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

OJOJ du är tillbaka med dunder & brak o ny fin blogg, vad kul hoppas det går sååå bra för dig för det är du värd bästaste tjejen!Här rullar det på i dunderfart..;)

2011-09-07 18:26:37
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Stina

Hej!

Har beställt nyckelskåp, vet ej om de kommer idag eller imorgon.

Vill du att mailar när de kommit?

Jag tänkte även visa dig ett annat nyckelskåp som jag kan ta hem om du vill.

Kram Stina

2011-09-08 09:53:05
URL: http://pysselstina.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0