Namngivning

Joline har hållt låda sedan 06.30 imorse, överlycklig liten tös de där. Nu har hon fått gröt och ammats och sover nu som den prinsessa hon är i våran stora säng. De gör att hon ser ännu mindre ut!
Varning för bajs!
Nu är de inga små flickfisar i blöjan längre, sedan hon började med att äta vanlig mat så är de rediga laddningar där i. Hemskt ledsen men jag var bara tvungen att skriva de.

Hur som ..
... På Lördag är de äntligen dags för Jolines namngivning. De gick fort minsann. Bordsdekoration är fixad, idag ska jag skriva inköpslista på mat och ingridienser till tårtorna.
De är en del som ska fixas men jag tänker absolut inte stressa upp mig, blir saker och ting fel eller försenade så spelar de ingen roll. De ska bli mysigt att släkt och vänner kommer för att träffa Joline - de är de viktigaste.

Nu ska jag diska och plocka iordning innan Joline bestämmer sig för att hålla sin mamma sällskap. Tråkigt att fixa med sånt när hon är vaken då jag bara vill pussa på henne.
Kikade in i sovrummet precis där hon ligger med tummen i munnen och nedanför ligger hennes två bästa vänner ~Diva & Buster~



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0