Vad hände ?!?!?!?

Igår plockade jag fram ett par av mina converse för att inviga i vårsolen. Som jag skrev igår va humöret på topp mycke p.ga vädret. När vi klev upp i morse såg de ut som de skulle bli en till såndär mysig vårdag där man kunde ta med sig vagn och hundar ut på promenad. Men någon timme senare så började de snöa, MYCKE!
Promenad med vagnen är inte på tal som de ser ut nu. Istället har jag plockat fram dammsugaren då jag såg ett gäng dammtussar kika fram under tv-bänken. Någon som känner sig manad att utrota dom ?


Här har vi 2 dårar som iallafall Älskar snön ♥

Kommentarer
Johanna - MyShoebox.se

Åh, Converse, längtar tills man kan ha dem igen :)



Jo, hamburgergreppet har jag hört talas om, det pratade om det på föräldrakurserna. Dock tycker jag det är himla svårt att få til, jag kan liksom inte trycka mina bröst så... ? Men det löser sig säkert, har börjat vänja honom av med nappen och är han inte för arg eller ivrig tar han bröstet själv :)

2011-03-09 15:41:44
URL: http://myshoebox.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0