Ny dag nya tag

Jaha då var denna morgonen också i full gång. Vaknat för mat kl 02 05 och 08. Har även ätit lite på morgonen här nu, mest för att hon va snuttesugen tror jag för hon somnade ganska snabbt på bröstet. Nu ligger hon och halvsover i sin vagn, ser 2 ben i luften då och då.



Nu sitter jag här och väntar på att min underbara sambo ska komma hem på lunch så jag kan pussa på honom och sen ta ut hundarna på promenad så han får umgås med sin dotter lite innan de är dags att åka tillbaka till jobbet. Ska försöka få in den rutinen att när han kommer hem på lunchen så tar jag ut hundarna en sväng så jag får luft och Castor får egentid med Joline.

Vet att de finns en del Mammor som läser min blogg så jag tänkte ställa en fråga  till er.
När Joline föddes så fick jag en rejäl smäll på svanskotan och fick åka rullstol i 4 dagar. Detta blev bättre och försvann nästan men nu är de tillbaka och jag kan knappt sitta.
Någon som känner igen sig i detta ?
Har inte tid för återkontroll förrän i Mars.


Kommentarer
Emma - väntan på ett januari barn

Jag har inte fått min bebis än, men jag tycker du ska ringa doktorn och höra om det. Husläkaren kan säkert titta på det.

2011-01-19 11:55:21
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
frida

Jaa man tycker ju de =)

Därför kör ja sten hårt på mitt soffhäng haha!!

Jag är ju helt inställd på att föda på natten.. vet inte varför man är de.. men de e ju alltid så i filmer å sånt :P hehe

Aja får väl fortsätta vila min livmoder nu då å hoppas på värkar ;)

2011-01-19 14:36:53
URL: http://fritte.blogg.se/
Evelina

JA! Jag känner igen. Fick också en jättesmäll på svanskotan och så fick jag skitont igen när jag trott det gått över...men det gick också över! Ta alvedon sa läkaren och inte lyfta tungt och vänta till efterkontrollen. Så hang in there, mest troligt försvinner det av sig själv om ett tag. Promenera lugnt och korta promenader medans du har känningar, jag fick då mer ont av att promenera. Men promenera litegrann, men inga powerwalks på en timme kanske ;-) Mina tips! Det kan vara en spricka på svanskotan, som läker av sig själv. I värsta fall; be din MVC/BVC om en tjusig sittring att sitta på om du har jätteont!

2011-01-19 17:41:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0