Babynest

Jag va ganska noga med att redan från början ha Joline sovande i sin egen säng.

1. För att jag vill att hon ska kunna sova ensam vilket är bra i framtiden
2. För att vi sover mycke bättre utan en liten sötnos i sängen
3. För att Castor flaxar väldigt mycke med armar och ben i sömnen

Men ibland så är de mysigt att ha henne i sängen, framförallt efter amningen vid 05-06 tiden och när Castor åkt till jobbet. Men när jag rör mig så rullar hon ju med också vilket känns obehagligt. Så jag började bulla upp med ett täcke runt henne vilket ledde till att jag låg och huttrade under en filt. Så jag sökte efter Babynest att ha i sängen och fann ett underbart.



Hon som syr upp dom heter Anna-Carin och bor i sandviken. Hon syr upp efter beställning och skickar dom på posten. 480 :- går de på inklusive frakt. Ett tips från en mamma till andra mammor !

Kommentarer
Madeleine - Mamma till Lova

ja men eller hur, bara för att man måste få i sig något :P

2011-01-25 12:44:52
URL: http://madeleines.se
Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Har precis som du varit noga med att William ska sova i sin egna säng redan från början. Av samma anledningar som dina 2 första.



Men visst är det mysigt att ha den lille bredvid sig ibland, det enda negativa är ju som du skriver att han rullar med när en annan rör sig så ett Babynest hade nog passat sig här också. :)

2011-01-25 12:56:29
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Hanna Z

Haha näe precis. Vissa dagar har Elliot dock "sovdagar" och sover typ konstant, vaknar bara för att äta i stort sett. Det verkar vara en sån dag idag...

2011-01-25 13:13:59
URL: http://hannaz.se
Malin & Prinsessan

Ja, det är lite sorgligt på nåt sätt. Allt har gått jättebra hittils, men saknar honom ändå :)



Vi har också Jolie i egen säng, vi sover också bäst då. Men ibland får hon komma över om hon bli för gnällig!



Kramar vännen!

2011-01-25 14:39:29
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Angelica

Smart!

Det finns ju att köpa i diverse butiker, men inte lika snygga. ;)

Finns de i vuxen storlek tro?

Jag har två flaxande ungar i min säng på nätterna....inatt blev jag nästan nedsparkad på golvet. =/

2011-01-25 16:12:35
URL: http://angelicaheltenkelt.blogspot.com
Hanna

Sök efter denna sängen om du inte sett den tidigare, det är väldigt praktisk också :)

Troll Bedside Crib Two

2011-01-25 22:06:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0